vrijdag, mei 15, 2009

Afslag 10 op de A6 verzonnen door blunderkundigen

Het is ongelooflijk hoe verkeersdeskundigen kunnen prutsen. Het beste voorbeeld hiervan is wel afslag 10 op de A6.

Vanaf nog net niet Almere, staat er voor afslag 10 een muur. Eer de TomTom aangeeft dat je die afslag moet hebben, rij je al naast die muur, en daar auto's nog niet kunnen vliegen, kun je dus de afslag niet meer nemen, want de muur staat, natuurlijk, tot voorbij de afslag.

Ook stom van mij (kan ik niets aan doen, ik heb een soort motorische verkeersstoornis), maar ik trap er iedere keer weer in. Maar vandaag heb ik de afslag voor het eerst op tijd kunnen nemen, en hoefde ik dus geen minimaal 10 kilometer om te rijden. Wat ik mij afvraag; wat is het nut van die muur?

1 opmerking:

rambi zei

Die muur is tot stand gebracht na eindeloze openbare aanbestedingen waarbij allerlei dubieuze bouwbedrijven proberen om politici, ambtenaren etc om te kopen.
Dank zij deze muur hebben dus een aantal van deze luizen in onze pels een snoepreisje kunnen maken, een tweede huis kunnen laten bouwen of op kosten van een bouwbedrijf naar de hoeren kunnen gaan...hoezo geen nut??